رویدادها آرشیو خبر ها
مصدوميت موراتا ضرب دیدگی است / باشگاه یوونتوس تایید کرد

مصدوميت موراتا ضرب دیدگی است / باشگاه یوونتوس تایید کرد

هميشه مصدوميت بازيكنان در بازي هاي ملي يكي از مشكلات باشگاه يوونتوس بوده و بعد از مصدوميت پوگبا، امشب نيز موراتا در جريان ديدار تيم ملي اسپانيا به شدت مصدوم شد و زمين بازي را ترك كرد.

تیم یوونتوس بدلیل مصدومیت بازیکنان مختلف ضرر زیادی را در مسابقات این فصل متحمل شده و حالا آلگری باید 4 ماه بدون موراتا تیمش را رهبری کند .

بر طبق آخرین اخباری که از اسپانیا منتشر شده است آلوارو موراتا مهاجم یووه بدلیل مصدومیت و شکستگی استخوان پا بمدت 4 ماه از میادین دور خواهد بود که این می تواند خبر بسیار بد برای هواداران یوونتوس باشد .

در حالی که خیلی زود اعلام شد مصدومیت موراتا شکستگی است اما طبق جدیدترین اخبار AS اسپانیا ، شکستگی استخوان پای موراتا تکذیب شده است و گفته می شود که این خبر شایعه بوده است .


انتظار می رود که آخرین وضعیت موراتا امشب و بطور رسمی توسط یک بیانیه از سوی مسئولین فدراسیون فوتبال اسپانیا تشریح شود تا از انتشار اخبار بی اساس جلوگیری شود .

گفته می شود که تنها ممکن است که موراتا 9 روز قادر به همراهی یووه نباشد و بنابراین احتمالاً بازیکن ملی پوش بیانکونری بازی با اینتر را از دست خواهد داد . اگرچه کماکان باید منتظر خبرهای بیشتر و دقیق تر باشیم .

بار دیگر اعلام شد که شکستگی استخوان پای موراتا صحیح نمی باشد و " اسکای " اعلام کرده است که مصدومیت بازیکن یووه تنها ضرب دیدگی شدید است که می تواند مانع حضور او مقابل اینتر شود .

گفته می شود با توجه به غیبت موراتا مقابل اینتر و شک و تردید در مورد مانژوکیچ ، کوادرادو ، زاتزا و دیبالا تنها بازیکنان هجومی آلگری برای خط حمله در مقابل نرآتزوری خواهند بود .

باشگاه یوونتوس هم بطور رسمی تایید کرد که موراتا دچار شکستگی استخوان نشده است و مصدومیت او ضرب دیدگی است .

همانطور که گفته شد ، موراتا بازی با اینتر را از دست خواهد داد و دوری او از میادین 15 روزه خواهد بود .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: